مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:002021-06-17اقتصادي

افزایش 5 درجه ای دما طی روز های آتی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از افزایش دمای هوای استان طی روز های 24 خرداد تا 4 تیرماه سال جاری خبر داد و تاکید کرد: از شهروندان و مشترکان خواستاریم طی این روز ها با صرفه جویی هر چه بیشتر مصرف انرژی ما را در مدیریت مصرف برق یاری رسانند تا با کمترین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت نیرو، عادل کاظمی تصریح کرد: به علت افزایش 5 درجه ای دما از اواسط هفته جاری تا اوایل تیرماه در منطقه، شاهد افزایش مصرف انرژی خواهیم بود، لذا از شهروندان و مشترکان فهیم تقاضا داریم با خودداری از مصرف همزمان وسایل برقی در ساعات پیک (12 تا 22) ما را در مدیریت مصرف یاری رسانند.

وی یادآور شد: مطابق پیش بینی های هواشناسی، دمای هوا در روز های آتی به 37 درجه ی سانتی گراد خواهد رسید و پیش بینی می شود مقدار پیک در این روز ها به 840 مگاوات برسد.

طبق تجربه ی سال های پیشین، امسال پیش بینی می شود با افزایش رشد وسایل سرمایشی، مصرف برق 840 مگاواتی را برای دمای 37 درجه شاهد باشیم.

با لحاظ رشد مصرف 7 درصدی و افزایش دما برای سال 1400 در مقایسه با سال 99 پیش بینی می شود میزان پیک 938 مگاواتی را در اواخر تیر ماه تجربه کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از مشترکان خواست با تنظیم دمای کولر های خود در دمای آسایش، یعنی 25 درجه سانتی گراد به تداوم تامین برق کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 درجه ای دما طی روز های آتی

افزایش 5 درجه ای دما طی روز های آتی