مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-17سياسي

انتخاب اصلح تحقق گفتمان «ما می توانیم» است/ لزوم مشارکت حداکثری


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه انتخاب فرد اصلح در انتخابات تحقق گفتمان ما می توانیم است، گفت: در این برهه حساس کنونی مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی یک ضرورت است.

- ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع انتخابات به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه انتخاب فرد اصلح در انتخابات تحقق گفتمان ما می توانیم است، ابراز داشت: اگر نامزدی بتواند این مهم را تحقق بخشد و در وعده های خود توان عملیاتی ساختن آن را داشته باشد می توان گفت فردی اصلح است.

وی بابیان اینکه مردم استان سمنان همواره در همه عرصه ها پای ارزش های انقلاب و نظام ایستاده و هرکجا نیاز بود به صحنه آمدند، افزود: مردم استان این بار نیز با مشارکت حداکثری خود قطعاً برگ زرینی در تاریخ پرافتخار این مرزوبوم به یادگار خواهند گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه امروز دشمن تحولات کشور ما را زیر نظر گرفته و به دنبال فرصتی برای رسیدن به اهداف خود و ضربه زدن به نظام است، ابراز داشت: خوشبختانه مردم ایران بارها اثبات کردند که این توطئه دشمن کار به جایی نمی برد و علیرغم همه مشکلات از انقلاب صیانت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اصلح تحقق گفتمان «ما می توانیم» است/ لزوم مشارکت حداکثری

انتخاب اصلح تحقق گفتمان «ما می توانیم» است/ لزوم مشارکت حداکثری