مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-17پزشكي

احداث خوابگاه متأهلی مهمترین اولویت برنامه ریزی دانشگاه ها باشد


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت بر لزوم احداث خوابگاه متأهلی تاکید کرد و گفت: احداث و بهسازی خوابگاه متأهلی مهمترین اولویت برنامه ریزی معاونت دانشجویی دانشگاه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار ی مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور بررسی زیرساخت های حوزه دانشجویی علوم پزشکی همدان، نشستی با حضور بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه، اصغری معاون فرهنگی و دانشجویی و نیاستی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی همدان به میزبانی صندوق رفاه برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این نشست گزارشی کامل از اقدامات انجام شده در حوزه های دانشجویی از جمله تعمیرات اساسی خوابگاه های دخترانه ، خرید تجهیزات مورد نیاز خوابگاه های دانشجویی و اماکن ورزشی دانشگاه همدان ارائه داد.

در ادامه نشست رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت خوابگاه ها و نقش آن در ایجاد آرامش و ارتقای سطح علمی دانشجویان از اقدامات خوب دانشگاه در راستای بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان به ویژه ارتقاء سطح خوابگاه های دانشجویی قدردانی کرد و چگونگی روند اخذ وام برای شروع پروژه ساخت خوابگاه دخترانه ریحانه 2 را از معاون توسعه علوم پزشکی همدان پیگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خوابگاه متأهلی مهمترین اولویت برنامه ریزی دانشگاه ها باشد

احداث خوابگاه متأهلی مهمترین اولویت برنامه ریزی دانشگاه ها باشد