مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-17سياسي

به کارگیری تمام ظرفیت ها برای انتخاباتی امن و پرشور در مرکز لرستان


فرمانده انتظامی خرم آباد از به کارگیری تمام توان و ظرفیت پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی خرم آباد از به کارگیری تمام توان و ظرفیت پلیس برای برگزاری انتخاباتی امن و پرشور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس دولتشاهی در جمع رؤسا، فرماندهان، معاونان و مدیران انتظامی شهرستان با اعلام اینکه مسئولیت تامین امنیت انتخابات، صندوق ها و محل اخذ رأی به عهده نیروی انتظامی است، اظهار کرد: در هر دوره ای پلیس این وظیفه خطیر که همان تامین نظم و امنیت و آرامش بوده را به خوبی انجام داده است.

وی انتخابات را آزمونی بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: تامین نظم و امنیت مهم ترین وظیفه ذاتی نیروی انتظامی بوده و پلیس شهرستان آماده تامین امنیت لازم برای برگزاری انتخابات است.

دولتشاهی افزود: حضور مردم در انتخابات یک تکلیف الهی و انتخاب فرد اصلح تر، وظیفه ای مهم تر برای همگان است.

وی ادامه داد: حضور خانواده ناجا در کنار سایر اقشار مردم حضوری پررنگ و گسترده در انتخابات است ضمن اینکه وظیفه ذاتی و قانونی تامین امنیت و صیانت از آراء مردم را بر عهده دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد ضمن دعوت از آحاد مردم به منظور شرکت گسترده در انتخابات، خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی و با برنامه ریزی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری تمام ظرفیت ها برای انتخاباتی امن و پرشور در مرکز لرستان

به کارگیری تمام ظرفیت ها برای انتخاباتی امن و پرشور در مرکز لرستان