مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-17سياسي

هنرمندان چهارمحال و بختیاری برای خلق حماسه ای عظیم هم پیمان شدند


جمعی از هنرمندان چهارمحال و بختیاری برای خلق حماسه ای عظیم هم پیمان شدند و در بیانیه ای از مردم استان برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، جمعی از هنرمندان  چهارمحال و بختیاری برای خلق حماسه ای عظیم در انتخابات 1400 با یکدیگر همپیمان شدند و در بیانیه ای از مردم برای شرکت در این انتخابات دعوت کردند که متن بیانیه را در ادامه می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم  إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ (سوره ی رعد، آیه 11) در جهانی که حق، عدالت، انسان دوستی و هزاران هزار صفات نیک الهی در پستوی اذهان سکنی گزیده و گرد فراموشی بر آن سایه افکنده است و کفر، بی عدالتی، ظلم، فساد و باطل، پوستینی از حق و حقیقت بر تن کرده اند، تا با قرار دادن حیات بشریت به عنوان جولانگه مقاصد پوچ گرایانه شان، انسان ها را به وادی غفلت از خویشتن و کردگارشان سوق دهند و به این طریق، بذر ظلم و در گستره زیستن شان متجلی کنند.

و اینگونه است که روحِ اندیشه حق جویان و خداباوران، برای سیراب شدن از اقیانوس بیکران حضرت عشق، نمایاندن حق و به ورطه نابودی کشاندن کفر و باطل، و ترویج مکتب الهی، رسالتی عظیم بر دوش دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان چهارمحال و بختیاری برای خلق حماسه ای عظیم هم پیمان شدند

هنرمندان چهارمحال و بختیاری برای خلق حماسه ای عظیم هم پیمان شدند