مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-17دانش

حضور 18 نفر از اساتید دانشگاه شریف در جمع سرآمدان علمی کشور


دانشگاه صنعتی شریف برای سومین سال متوالی با اقتدار با حضور 18 نفر از اعضای هیأت علمی خود در فهرست سرآمدان علمی، موفق به کسب مقام نخست رتبه بندی سرآمدان علمی کشور شد.

- دانشگاه صنعتی شریف برای سومین سال متوالی با اقتدار با حضور 18 نفر از اعضای هیأت علمی خود در فهرست سرآمدان علمی، موفق به کسب مقام نخست رتبه بندی سرآمدان علمی کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرساله فدراسیون سرآمدان علمی کشور زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی به مرجعیت علمی، با شناسایی مستمر افراد توانمند اقدام به حمایت از ایشان و تیم تحقیقاتی شان می کند.

در حال حاضر تمرکز حمایت های فدراسیون سرآمدان علمی کشور از محققان سرآمد و توانمند کشور در حوزه های Physical science ،Natural science و Medical Science است.

دانشگاه صنعتی شریف همانند رتبه بندی سال های 98 و 99 که رتبه اول دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور را کسب کرده بود، در رتبه بندی سال 1400 نیز موفق شد با اقتدار در مقام اول در بین دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور قرار گیرد.

در لیست 100 نفره سرآمدان علمی کشور، 18 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف حضور دارند.

به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، براساس انتخاب فدراسیون سرآمدان علمی کشور، دکتر علی اسفندیار، دکتر مهدی کارگریان، دکتر سعید شاهرخیان، دکتر نیما تقوی نیا، دکتر امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 18 نفر از اساتید دانشگاه شریف در جمع سرآمدان علمی کشور

حضور 18 نفر از اساتید دانشگاه شریف در جمع سرآمدان علمی کشور