مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-17اجتماعي

امام: ایستگاه مدافعان سلامت جزو ایستگاه های پر ازدحام خواهد بود


مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه ایستگاه مدافعان سلامت جزو ایستگاه های پر ازدحام خواهد بود، افزود: این ایستگاه سه ورودی خواهد داشت و شرایطی را فراهم می کند تا افرادی که قصد ادامه مسیر به بیمارستان امام خمینی (ره) را .

- مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با بیان اینکه ایستگاه مدافعان سلامت جزو ایستگاه های پر ازدحام خواهد بود، افزود: این ایستگاه سه ورودی خواهد داشت و شرایطی را فراهم می کند تا افرادی که قصد ادامه مسیر به بیمارستان امام خمینی (ره) را دارند از ورودی خیابان ستارخان استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز پنجشنبه 27 خرداد 1400 آیین افتتاح و بهره برداری از ایستگاه های شهرک آزمایش و مدافعان سلامت در خطوط 6 و 7 متروی تهران با حضور حسن روحانی، رییس جمهور؛ پیروز حناچی، شهردار تهران؛ سید مناف هاشمی، معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری؛ علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه و دیگر مدیران شهری و اعضای شورای شهر تهران برگزار شد.

علی امام، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در جمع اصحاب رسانه، بیان کرد: امروز به همت خانواده متروی تهران، دو ایستگاه در خطوط 6 و 7 افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام: ایستگاه مدافعان سلامت جزو ایستگاه های پر ازدحام خواهد بود

امام: ایستگاه مدافعان سلامت جزو ایستگاه های پر ازدحام خواهد بود