مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-17سياسي

120دقیقه برای ایران وقت بگذار / تو چراغ خود برافروز


این دفعه مشارکت در انتخابات 1400 دغدغه اعضای حلقه اولیه تشکیل پویش «خانواده ایران» شد که: «برای انتخابات چه کار کنیم؟» - این دفعه مشارکت در انتخابات 1400 دغدغه اعضای حلقه اولیه تشکیل پویش خانواده ایران شد که: برای انتخابات چه کار کنیم؟ _ مرضیه کیان: می خواهیم چند فلش بک تاریخی بزنیم به نقش پررنگ بانوان در ایرانِ قدیم؛ بخشیدن مهریه بانوان نوغان در زمان شهادت امام رضا (ع) برای کسب اجازه از شوهران خود جهت حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر امام رضا (ع)، جمع آوری و شکستن قلیان ها از حرمسراها در جنبش تنباکو، انقلاب اسلامی ای که با تظاهرات خانم ها شروع شد و خیلی از گره های ریز و درشت مثل امدادرسانی های پشت خط مقدم جبهه ها که الحق و الانصاف شاید بدون حضور بانوان، گره کوری می ماند که باز شدنش مدت ها زمان می برد و.

صبر کنید… درست آمدید، اینجا سرویس مجله مهر است نه سرویس فرهنگ! غرض از بیان مقدمه این بود که بگوییم این بار ظرفیت نهفته در وجود خانم ها که تجربه تاریخ آن را بارها و بارها ثابت کرده، به شکلی دیگر در پویش خانواده ایران رخ نشان داده.

این دفعه مشارکت در انتخابات 1400 دغدغه اعضای حلقه اولیه تشکیل پویش خانواده ایران شد که: برای انتخابات چه کار کنیم؟ دغدغه ای فراتر از نوشیدن دمنوش چای زنجبیل شرایطی که روز خود را فقط با نوشیدن دمنوش چای زنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120دقیقه برای ایران وقت بگذار / تو چراغ خود برافروز

120دقیقه برای ایران وقت بگذار / تو چراغ خود برافروز