مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:102021-06-17سياسي

رییس جمهور آینده از نعمت جوانی کشور استفاده کند


زمانی که نظام شایسته سالاری جایگزین مدیریت اتوبوسی شود، اگر جوانان هم در راس وزارت خانه ها قرار بگیرند یکسری از افراد با تجربه هستند که تصمیم درست را به تصمیم گیران جوان منتقل کنند.

- ایسنا/قم رییس دانشگاه صنعتی قم گفت: زمانی که نظام شایسته سالاری جایگزین مدیریت اتوبوسی شود، اگر جوانان هم در راس وزارت خانه ها قرار بگیرند یکسری از افراد با تجربه هستند که تصمیم درست را به تصمیم گیران جوان منتقل کنند.

جلال رضایی نور، رییس دانشگاه صنعتی قم، در گفت وگو با ایسنا در خصوص انتخابات فردا عنوان کرد: سرمایه هر نظام و کشوری اعتماد عمومی و مشارکت مردم است که از این اعتماد عمومی تحت عنوان سرمایه اجتماعی یاد می شود که درهمه سطوح اعم از کشوری، استانی و سازمانی نیز این سرمایه اجتماعی مطرح است و بالا بودن میزان این سرمایه، یک شاخص مثبت برای آن نظام مدیریتی محسوب می شود.

وی ادامه داد: بالا رفتن میزان مشارکت مردم بر روی کیفیت انتخابات و نتیجه آن تاثیر می گذارد و زمانی هم که خود کاندیدا می بینند میزان مشارکت مردم بالا است، انگیزه بیشتری پیدا می‎کنند و می دانند که مخاطبین با دقت آن را انتخاب کرده اند.

وی افزود: اگر گوشه ای بنشینیم، پای صندوق رای نرویم و کاندیدا را به چالش نکشیم باعث می شود در آینده نتوانیم انتظارات خود را بروز دهیم؛ زیرا هرچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آینده از نعمت جوانی کشور استفاده کند

رییس جمهور آینده از نعمت جوانی کشور استفاده کند