مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-17سياسي

آمادگی سفارت ایران در باکو برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری


سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان اعلام کرد : تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در باکو و نخجوان پیش بینی شده و انتخابات با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان اعلام کرد : تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در باکو و نخجوان پیش بینی شده و انتخابات با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو در خصوص تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه باکو و نخجوان گفت: انتخابات ریاست جمهوری مظهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران است و برای همین منظور قانون گذاران پیش بینی کردند تا تمام آحاد مردم چه در داخل کشور و چه خارج از کشور در انتخابات شرکت کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه جمهوری آذربایجان همه تمهیدات برای برگزاری انتخابات آماده است و علاوه بر باکو در جمهوری خودمختار نخجوان نیز انتخابات برگزار خواهد شد که محل برگزاری نیز در باکو مدرسه ایرانیان خواهد بود و در نخجوان هم در سر کنسولگری برگزار می شود.

موسوی افزود: کلیه عوامل اجرایی و نظارتی در این دو حوزه برای انتخابات تعیین شده است جلسات متعددی برگزار شده در فضای مجازی نیز سعی کردیم از هموطنان دعوت کنیم تا 28 خرداد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سفارت ایران در باکو برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

آمادگی سفارت ایران در باکو برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری