مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-17سياسي

17891 نفر برای تصاحب کرسی شوراهای استان کرمان با هم رقابت می کنند


رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان از رقابت 17 هزار و 891 نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر روستای استان کرمان خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان از رقابت 17 هزار و 891 نفر در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر روستای استان کرمان خبر داد.

دکتر عباس تقی زاده در گفت و گو با ایسنا، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در روز انتخابات تاکید کرد و گفت: امکان برگزاری انتخابات در فضای باز در برخی مناطق شرقی و جنوبی استان به دلیل شدت گرما نیست اما در هر منطقه ای از استان که امکان آن وجود داشته باشد در فضای باز برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این مورد که آیا وزارت کشور ابلاغیه ای برای واکسیناسیون یا تست تشخیصی کرونای اعضای صندوق های رای ارسال کرده؟ اظهار کرد: تا این لحظه به دست ما ابلاغیه ای در این زمینه نرسیده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان بیان کرد: کرمان جزو آن دسته از شهرستان هایی که در آنها انتخابات 100 درصد الکترونیکی برگزار می شود، نیست بنابراین در سراسر استان کرمان انتخابات مانند روال قبل برگزار می شود.

وی در ادامه سخنانش گفت: 16 هزار 623 نفر برای نشستن روی 8624 کرسی شورای اسلامی روستای استان کرمان ثبت نام کردند که حدود 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17891 نفر برای تصاحب کرسی شوراهای استان کرمان با هم رقابت می کنند

17891 نفر برای تصاحب کرسی شوراهای استان کرمان با هم رقابت می کنند