مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-17سياسي

توسعه کردستان باید براساس پتانسیل های بومی صورت گیرد


 اساتید دانشگاه های قروه انتظارات خود را از دولت آینده بیان و خواستار به کارگیری نخبگان استان در پست های مدیریتی و تحقق شایسته سالاری بدون درنظرگرفتن محدودیت های قومی و مذهبی در کشور و استان کردستان شدند.

- ایسنا/کردستان  اساتید دانشگاه های قروه انتظارات خود را از دولت آینده بیان و خواستار به کارگیری نخبگان استان در پست های مدیریتی و تحقق شایسته سالاری بدون درنظرگرفتن محدودیت های قومی و مذهبی در کشور و استان کردستان شدند.

رییس دانشگاه ایرانمهر در میزگردی انتخاباتی که امروز پنجشنبه (27خردادماه) در دفتر خبرگزاری ایسنا برگزار شد، با بررسی اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: قهر با صندوق رای راه حل برون رفت از مشکلات نیست و نبایدعدم مدیریت صحیح دربطن دولت ها باعث دلسردشدن مردم از انتخاب سرنوشت و آینده کشور شود.

علی زرین در ادامه به اهمیت موضوع آموزش و فرهنگ سازی سیاسی درجامعه پرداخت و بیان کرد: متاسفانه برخی رفتارهای هیجانی انتخاباتی که موجب انتخاب ناصحیح و برخی اظهار نظرهای غیر کارشناسی درمورد رویه انتخابات می شود، نتیجه عدم آگاهی بخشی جامعه از مناسبات سیاسی است و حداقل آموزش و تبیین قانون اساسی کشور باید به جوانان ما آموزش داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کردستان باید براساس پتانسیل های بومی صورت گیرد

توسعه کردستان باید براساس پتانسیل های بومی صورت گیرد