مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-17سياسي

4150 بازرس بر فرآیند انتخابات در آذربایجان شرقی نظارت می کنند


دبیر هیأت بازرسی انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از فعالیت های انتخاباتی در استان، گفت: وزارت کشور بر اساس قانون، مسئول نظارت بر حسن اجرای انتخابات است که برای تحقق این مهم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یدالله قاری زاده اظهار داشت: در کنار اعضای هیئات های اجرایی، نظارت و سایر عوامل دخیل بر انتخابات، بازرسان انتخابات نیز یکی از عوامل مهم در حسن برگزاری انتخابات محسوب می شوند.

 وی با اشاره به اینکه هیأت بازرسی استان از 5 عضو تشکیل شده و هیأت های بازرسی شهرستان ها نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند، افزود: در هریک از این شعب اخذ رأی در استان، یک نفر بازرس ثابت و برای هر 15 شعبه نیز یک نفر سربازرس تعیین شده که در مجموع 234 نفر به عنوان سربازرس در استان فعالیت می کنند.

  قاری زاده گفت: 34 نفر نیز از سوی وزارت کشور به عنوان بازرس ویژه در استان انتخاب شده اند و در مجموع 4150 نفر بازرس بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان نظارت خواهند کرد.

  وی از برگزاری دوره های آموزشی متعدد برای بازرسان انتخابات در استان خبر داد و گفت: همه بازرسان باید به قوانین، اشراف کامل داشته و اصل بی طرفی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4150 بازرس بر فرآیند انتخابات در آذربایجان شرقی نظارت می کنند

4150 بازرس بر فرآیند انتخابات در آذربایجان شرقی نظارت می کنند