مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-17اقتصادي

شناسایی 4 تولیدکننده فرآورده های گوشتی غیراستاندارد


بازرسان استاندارد، چهار واحد صنفی متخلف را که اقدام به تولید و توزیع فرآورده های گوشتی غیراستاندارد می کردند، به مراجع قضایی معرفی کردند.

- به نقل از اداره کل استاندارد استان تهران، طبق مقررات و قوانین استاندارد، تولید هرگونه فرآورده مشمول استاندارد اجباری، باید در واحد تولیدی دارای مجوز و آزمایشگاه، با حضور مدیر کنترل کیفیت، انجام شود؛ بنابراین 4 واحد صنفی با نام های پرولند، کاشاک، جزیره گوشت و دهکده پروتیین که ادعای تولید فرآورده گوشتی در حضور مشتری دارند، بدلیل تخلف و نقض قوانین استاندارد، تولیداتشان توقیف و به دادگاه معرفی شدند.

محمودرضا طاهری با تاکید بر اینکه تولید و توزیع انواع سوسیس، کالباس و ژامبون مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و بدون دریافت مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد ایران، ممنوع است، توضیح داد: پیش از این نیز مکرراً به شهروندان توصیه و اطلاع رسانی شده بود که فریب ادعای دروغین این متخلفان را نخورند و از مصرف هرگونه فرآورده گوشتی فاقد نشان استاندارد خودداری کنند.

نام این 4 واحد متخلف عبارت است از: واحد پرولند، واقع در شهرک غرب - بلوار دادمان، واحد کاشاک، واقع در سعادت آباد - بلوار دریا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 4 تولیدکننده فرآورده های گوشتی غیراستاندارد

شناسایی 4 تولیدکننده فرآورده های گوشتی غیراستاندارد