مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-17سياسي

تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام با مشارکت پرشور مردم در انتخابات


امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مشارکت پرشور مردم راه تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام است، گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالا پای صندوق های رأی دشمنان نظام را مایوس می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو گام های بعدی آن تا تحقق تمدن نوین اسلامی است.

اهمیت مشارکت مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی سمنان همچنین ادامه داد: حضور حداکثری و مشارکت بالا پای صندوق های رأی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مأیوس و توسعه همه جانبه کشور را به دنبال خواهد داشت.

مهدوی نژاد با تشریح رأی استقرایی و رأی استمراری، رییس جمهور را در کشورمان نماد اقتدار نظام دانست و بیان کرد: اگر رییس جمهوری دارای رأی بالایی نباشد و در انتخابات شرکت کنندگان کم باشند نشان دهنده ضعف نظام اسلامی است از سوی دیگر اقتدار و جایگاه نظام جمهوری اسلامی به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد خواهد شد و تثبیت کننده موقعیت جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه ای و بین المللی است.

وی با اشاره به جنگ 12 روزه غزه و پایان حکومت 12 ساله نتانیاهو نخست وزیر اسراییل، بر جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تاکید کرد و گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم پای صندوق های رأی هستند و برای این هدف از شیوه ها و روش های گوناگون استفاده می کنند اما ملت انقلابی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام با مشارکت پرشور مردم در انتخابات

تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام با مشارکت پرشور مردم در انتخابات