مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-17بين الملل

ترامپ: مسکو پیروز دیدار بایدن و پوتین بود


رییس جمهور سابق آمریکا با انتقاد از نشست روز گذشته رؤسای جمهور آمریکا و روسیه در ژنو گفت که «جو بایدن» هیچ چیز از دیدار با «ولادیمیر پوتین» به دست نیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق ایالات متحده روز گذشته (چهارشنبه)، با متهم کردن جو بایدن رییس جمهور آمریکا به تسلیم شدن در برابر روسیه، تصریح کرد که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه برنده دیدار روز گذشته با بایدن بود و رییس جمهور آمریکا هیچ چیز از نشست ژنو با همتای روس خود به دست نیاورد.

عصر روز گذشته پوتین و بایدن برای اولین بار بعد از 10 سال، در ژنو با یکدیگر دیدار و درباره مسائل مختلفی رایزنی کردند.

بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی دیلی میل ، ترامپ در واکنش به این نشست تصریح کرد که بایدن نه تنها چیزی از نشست با پوتین به دست نیاورد بلکه از خط لوله به شدت ارزشمند نورد استریم صرف نظر کرد.

رییس جمهور آمریکا ماه گذشته میلادی (می)، تحریم ها علیه شرکت و مدیر اجرایی خط لوله در حال تکمیل نورد استریم 2 را که گاز طبیعی را از روسیه به آلمان منتقل می کند، لغو کرد.

طبق این گزارش، نود درصد از پروژه خط لوله مهم نورد استریم 2 تکمیل شده است و بایدن برخلاف سیاست های پیشین ترامپ تصریح کرد که ارزش ندارد که با متوقف کردن این پروژه، با آلمان خصومت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: مسکو پیروز دیدار بایدن و پوتین بود

ترامپ: مسکو پیروز دیدار بایدن و پوتین بود