مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-17بين الملل

هنیه در دیدار با مقام مغربی: وظایف زیادی در مرحله پس از پیروزی داریم


رهبر حماس که برای اولین بار با دعوت رسمی به مغرب رفته در دیدار با نخست وزیر این کشور گفت، مأموریت های زیادی در مرحله پس از پیروزی قرار دارد که با مقامات رباط درباره آنها صحبت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی ، هنیه در دیدار با سعدالدین العثمانی نخست وزیر مغرب و هیأتی از حزب عدالت و توسعه در رباط پایتخت مغرب گفت، ملت فلسطین به نیابت از امت اسلام در برابر گردنکشی رژیم صهیونیستی ایستاده است.

رهبر حماس تصریح کرد: در برابر ما مأموریت های زیادی برای مرحله پس از پیروزی قرار دارد که با برادران در مغرب، نخست وزیر این کشور و احزاب و طیف هایی که با آنها دیدار خواهیم کرد، درباره این امور رایزنی می کنیم.

وی ضمن قدردانی از این دعوت برای سفر به مغرب، افزود، ملت فلسطین با جان خود از مسجدالاقصی حفاظت می کند و پروژه هایی که سرقت تاریخ و جغرافیا را دنبال می کنند، کنار می زند.

هنیه گفت، دیدار با نخست وزیر مغرب، اولین دیدار در این سفر است و امیدوار است که این سفر نتایج مورد نظر و مورد انتظار را از کشور برادر مغرب محقق کند.

سعدالدین العثمانی هم گفت: مغرب مسأله فلسطین را در همان مرتبه مسأله صحرای مغرب قرار می دهد بدین معنا که قضیه فلسطین جایگاهی مهم نزد پادشاه، دولت و ملت مغرب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنیه در دیدار با مقام مغربی: وظایف زیادی در مرحله پس از پیروزی داریم

هنیه در دیدار با مقام مغربی: وظایف زیادی در مرحله پس از پیروزی داریم