مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 22:302021-06-16سياسي

صادقی: دولت روحانی خطر جنگ نظامی را از بین برد


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: دولت روحانی خطر مداخله نظامی را از بین برد و آمریکا نیز در عرصه بین الملل در برنامه حمله به ایران تنها ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمود صادقی چهارشنبه شب در جمع طرفداران عبدالناصر همتی در رشت اظهار داشت: این بی انصافی است که تمام مشکلات موجود را به دولت روحانی ارتباط دهیم و از سوی دیگر، از بین بردن خطر مداخله نظامی، پیروزی بزرگی بود که در این دولت حاصل شد.

وی افزود: گرچه تحریم ها بازگشتند که این تحریم ها باعث تورم و کاهش ارزش پول ملی شد و هیچ کس نیز، مشکلات موجود اقتصادی را انکار نمی کند، اما نباید تمامی این مشکلات را به یک دولت ربط دهیم که این کمال بی انصافی است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس ادامه داد: البته هم اینک نیز انتظار معجزه نداریم و باید با چشمان باز به جامعه نگاه کنیم و در انتخاب نامزد انتخاباتی نیز نتوانستیم گزینه های حداکثری داشته باشیم، اما با این تفکر که کدام کاندیدا می تواند مفیدتر باشد باید در به انتخاب بزنیم و آقای همتی نگاه علنی تخصصی دارد و با حضور وی به عنوان رییس جمهور، نیاز به اصلاحات ساختاری در اقتصاد داریم.

صادقی اضافه کرد: البته نباید اجازه دهیم که اقشار ضعیف جامعه زیر چرخ های توسعه له شوند و در توزیع منابع باید عدالت رعایت شود، زیرا یکی از مسایلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقی: دولت روحانی خطر جنگ نظامی را از بین برد

صادقی: دولت روحانی خطر جنگ نظامی را از بین برد