مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 21:002021-06-16اجتماعي

«شورای ششم» برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اعتبار تخصیص دهد


معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به معضلات زیست محیطی شهر تهران بر ضرورت تخصیص اعتبارات نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه سامانه حمل و نقل عمومی به منظور کاهش استفاده ازسوخت های فسیلی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا توسط شورای ششم تاکید کرد.

- زهره عبادتی در گفت و گو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه شورای ششم باید اقدامات جدی در جهت کاهش آلودگی هوا در سطح شهر تهران، مدیریت پسماند و مساله آب انجام دهد، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مسائل با اهمیت در این زمینه این است که شورای ششم تخصیص اعتبارات سالیانه و برنامه های خود را بر مبنای محیط زیست و توسعه پایدار قرار دهد.

وی ادامه داد: اکنون در شهر تهران با معضلاتی چون ترافیک و آلودگی هوا مواجه هستیم که ناشی از تردد بیش از حد خودروهای شخصی و غیر استاندارد بودن ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها است.

از این رو لازم است شورای ششم در جهت نوسازی و بهسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی و نصب فیلترهای دوده روی اتوبوس ها اقدام کند.

عبادتی ضمن بیان اینکه توسعه مترو اهمیت بسیار زیادی دارد، تصریح کرد:حرکت به سمت استفاده از فناوری های جدید و توسعه سامانه حمل و نقل برقی می تواند کمک شایانی به کاهش استفاده از سوخت های فسیلی و آلودگی هوا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شورای ششم» برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اعتبار تخصیص دهد

«شورای ششم» برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اعتبار تخصیص دهد