مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 20:302021-06-16سياسي

شرکت گسترده در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شرکت گسترده و حضور جدی مردم در پای صندوق های رأی یک وظیفه دینی، قرآنی و ملی است.

- خرم آباد- نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه شرکت گسترده در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی بوده گفت: اقتدار کشور و تشکیل دولتی مردمی و قوی در گرو پشتوانه مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله هاشم نیازی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (سوره رعد / 11) خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند! عوامل فلاح و سعادت و رستگاری و پیشرفت و رفاه و آبادانی و نیز عوامل مؤثر در انحراف و سختی و پس رفت هر قوم و ملتی، بر اساس اراده و تصمیم و نوع انتخاب آن ملت رقم می خورد.

بنابراین شرکت گسترده و حضور جدی مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب افرادی صالح و متقی و عالم و متخصص و شجاع و جسور و انقلابی و خوش سابقه و خوشنام و ضد فساد و به طور خلاصه رأی دادن به افراد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، وظیفه دینی و قرآنی و ملی است، زیرا سرنوشت ملت و مملکت برای حداقل چهار سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گسترده در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است

شرکت گسترده در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است