مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 19:452021-06-16بين الملل

کرملین: دلیلی برای حذف آمریکا از لیست کشورهای «غیردوست» نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بامداد پنجشنبه احتمال خط خوردن نام آمریکا از لیست کشورهای غیردوست را تکذیب کرد.

- کرملین: دلیلی برای حذف آمریکا از لیست کشورهای غیردوست نداریم سخنگوی کاخ کرملین می گوید علی رغم دیدار رؤسای جمهور آمریکا و روسیه در ژنو، اما دلیلی برای حذف دولت واشنگتن از لیست کشورهای غیردوست وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بامداد پنجشنبه احتمال خط خوردن نام آمریکا از لیست کشورهای غیردوست را تکذیب کرد.

پسکوف بعد از نشست هیأت روسی با هیأت آمریکایی در ژنو به سوال خبرگزاری اسپوتنیک مبنی بر احتمال حذف شدن نام آمریکا از لیست کشورهای غیردوست بعد از دیدار رؤسای جمهور دو کشور گفت: خیر، هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد .

سخنگوی کاخ کرملین پیش از این با محکوم کردن تمایل آمریکایی ها برای محدود کردن روسیه، گفت اینگونه اظهارات پیش از دیدار رؤسای جمهور دو کشور، مخرب و غیرسازنده است.

عصر چهارشنبه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و جو بایدن همتای آمریکایی او برای اولین بار بعد از 10 سال، در ژنو با یکدیگر دیدار و درباره مسائل مختلفی رایزنی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: دلیلی برای حذف آمریکا از لیست کشورهای «غیردوست» نداریم

کرملین: دلیلی برای حذف آمریکا از لیست کشورهای «غیردوست» نداریم