مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 19:402021-06-16ورزشي

درخشش دختران پینگ پنگ قم/برگزاری مسابقات بسیج در قم


رییس هیات تنیس روی میز استان قم از موفقیت دختران این رشته در تورنمنت چند جانبه، برگزاری دوره آموزش مربیگری پینگ پنگ و مسابقات قهرمانی بسیج در قم خبر داد.

- محمد عموییان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات چند جانبه ای به میزبانی هیات تنیس روی میز استان قزوین برگزار شد و در آن پینگ پنگ بازان تیم هایی از تهران، قزوین، قم و فارس به شکل انفرادی در خانه پینگ پنگ این شهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: بهاره بهمنی، زهرا مصباحی و سارا کرّاری ورزشکاران اعزامی هیات تنیس روی میز قم به این رقابت ها بودند که به مربیگری خانم فاطمه محقق به میدان رفتند و سرانجام بهاره بهمنی موفق به کسب مقام سوم مشترک شد و زهرا مصباحی در جایگاه پنجم این مسابقات ایستاد.

رییس هیات تنیس روی میز استان قم در ادامه دعوت بازیکنان نوجوانان پینگ پنگ قم به مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان اشاره و بیان کرد: با اعلام اسامی بازیکنان حاضر در مسابقات انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان از سوی فدراسیون تنیس روی میز، در میان نفرات دعوت شده نام 6 بازیکن قمی هم قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: محمدحسن حبیبی، پرهام حکّانی، علیرضا رضایی فرد و مهدی حشم بان در رده سنی جوانان نماینده های قم در این اردو هستند، ضمن اینکه در رده جوانان پویا وفایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دختران پینگ پنگ قم/برگزاری مسابقات بسیج در قم

درخشش دختران پینگ پنگ قم/برگزاری مسابقات بسیج در قم