مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 17:002021-06-16سياسي

انگیزه بالای مردم برای تغییر وضع موجود/ انتخابات پرشور خواهد بود


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای امروز کشور نشان از انگیزه مردم برای حضور پرشور برای تغییر داد، گفت: مردم به خوبی اهمیت مشارکت بالا را در انتخابات می دانند.

- ، با بیان اینکه فضای امروز کشور نشان می دهد که مردم نگرش جدیدی داشته و تجربه دوره های گذشته سبب شده تا چشم انداز روشن تری را مشاهده کنیم، تاکید کرد: امروز در حقیقت گشایش در افکار مردم پدید آمده است زیرا مردم می خواهند تغییر در کشور رخ دهد.

وی افزود: جریان 42 ساله بعد از انقلاب نیاز به تغییر عظیم ساختاری دارد و آن هم تغییری که به نفع نظام و انقلاب اسلامی باشد تا بتوانیم شاهد باشیم که برگشت دوباره به ارزش های انقلاب و نظام و امام صورت گیرد و در نهایت رضایت خداوند و شهدا و مردم را به دنبال داشته باشد.

شرایط ویژه شاهرود کارشناس مسائل روز، درباره مشارکت مردم شاهرود در انتخابات و با بیان اینکه این شهرستان در زمره شهرهای متفاوت از دیگر شهرستان های استان سمنان است، ابراز داشت: طی انتخابات دوره گذشته در سال 96 برخی شهرستان ها و استان ها بود که میزان آرا آیت الله رییسی در آنها بالاتر شد اما استان سمنان استانی خاصی به دلیل خاستگاه آیت الله رییس جمهور محسوب می شد که در آن روحانی توانست آرا قابل توجهی را در غرب استان کسب کند اما یکباره رأی مردم شاهرود سبب شد تا شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه بالای مردم برای تغییر وضع موجود/ انتخابات پرشور خواهد بود

انگیزه بالای مردم برای تغییر وضع موجود/ انتخابات پرشور خواهد بود