مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-16سياسي

قهر با صندوق رأی مشکلی حل نمی کند


رییس ستاد محسن رضایی در استان بوشهر با بیان اینکه دولت ها بر اساس شرایط کشور انتخاب می شوند، گفت: در صورت قهر با صندوق رأی نمی توانیم ناجی اقتصاد و اقتدار ایران را در رأس ببینیم.

- ، مهرداد حاجی پور عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری 1400 بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: در حال حاضر کشور در شرایط خاص اقتصادی و بین المللی است، بر این اساس باید سکان اجرایی دولت را کسی در دست بگیرد که بتواند این وضعیت را به ساحل امن برساند.

وی با بیان اینکه قهر با صندوق علاج مشکل شرایط کنونی نیست، افزود: در صورت قهر با صندوق رأی نمی توانیم ناجی اقتصاد و اقتدار ایران را در رأس ببینیم.

رییس ستاد محسن رضایی در استان بوشهر با اشاره به اینکه اصلی ترین مشکل کنونی کشور، مشکل اقتصادی است، بیان کرد: کسی باید در رأس قوه مجریه باشد که از الفبای اقتصاد به خوبی آگاه باشد.

حاجی پور با عنوان اینکه به خاطر فرزندان و جوانان کشور باید برای انتخاب اصلح و آگاهانه تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: باید دراین برهه فردی انتخاب شود که اقتصاد را بداند و به جوانان اعتقاد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نباید در دام جناح های سیاسی گرفتار شویم، گفت: نتیجه انتخاب هر یک از جناح های سیاسی را تجربه کرده ایم و شاهد کوچک شدن سفره مردم شده است، اکنون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر با صندوق رأی مشکلی حل نمی کند

قهر با صندوق رأی مشکلی حل نمی کند