مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-16سياسي

8 سری جهیزیه میان نوعروسان بی بضاعت گلپایگانی توزیع شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: به مناسبت دهه کرامت هشت سری جهیزیه به ارزش 300 میلیون تومان به زوج های نیازمند گلپایگانی اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عباس میرکریمی عصر چهارشنبه در حاشیه توزیع جهیزیه اهدایی به نوعروسان نیازمند گلپایگانی اظهار داشت: قرارگاه اجتماعی فرهنگی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گلپایگان برای نوعروسان نیازمند، هشت سری جهیزیه به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان تهیه کرده بود که به مناسبت دهه کرامت میان این زوج های جوان توزیع شد.

وی افزود: اقلام جهیزیه شامل پنج تا 22 نوع قلم لوازم اولیه برای آغاز زندگی مشترک زوجین است که به سه طریق مشارکت خانواده ها، پرداخت تسهیلات دو درصدی و یا به صورت بلاعوض تهیه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: طرح تهیه و توزیع جهیزیه میان نوعروسان نیازمند را از سال 98 به منظور ترویج فرهنگ سبک زندگی ایرانی اسلامی، ازدواج آسان جوانان و استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی آغاز کردیم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و حافظان سلامت در راستای مقابله با شیوع و پیشگیری از بیماری کرونا از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان است که در اجرای این امر مهم امام جمعه و خیران این شهرستان نیز کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 سری جهیزیه میان نوعروسان بی بضاعت گلپایگانی توزیع شد

8 سری جهیزیه میان نوعروسان بی بضاعت گلپایگانی توزیع شد