مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-16پزشكي

کمترین میزان تزریق روزانه واکسن کرونا در 2 ماه اخیر ثبت شد!


به فاصله حدود 4 ماه از شروع واکسیناسیون کرونا در کشورمان، حالا سرعت اجرای برنامه واکسیناسیون به قدری کند شده که در شبانه روز اخیر شاهد تزریق کمترین میزان واکسن در دو ماه اخیر بوده ایم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بر اساس اطلاعیه امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، از ظهر دیروز تا ظهر امروز، در سراسر کشورمان مجموعا تنها 9 هزار و 978 دوز واکسن به گروه های اولویت دار تزریق شده است.

عددی که نسبت به هفته قبل (که بالغ بر 52 هزار دوز واکسن تزریق شده بود) کاهشی بسیار چشمگیر نشان می دهد و حکایت از تداوم مشکلات جدی در برنامه واکسیناسیون کشورمان دارد.

وضعیت بحرانی واکسیناسیون در کشورمان زمانی بهتر خودنمایی می کند که بدانیم دو هفته قبل در چنین روزی بالغ بر 130 هزار دوز واکسن تزریق شده بود و چند روز قبل از آن، رکورد تزریق حدود 210 هزار دوز واکسن در کشورمان به ثبت رسیده است.

عددی که قیاسش با وضعیت امروز واکسیناسیون در کشورمان حکایت از وضعیتی فوق بحرانی دارد! برای آنکه ابعاد عجیب این کاهش سرعت واکسیناسیون دستمان بیاید کافی ست به این نکته دقت کنیم که در شبانه روز اخیر به طور میانگین در هر استان کشورمان تنها 321 دوز واکسن تزریق شده و به همین تناسب، سهم هر شهرستان از تزریق روزانه واکسن، حدود 23 دوز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین میزان تزریق روزانه واکسن کرونا در 2 ماه اخیر ثبت شد!

کمترین میزان تزریق روزانه واکسن کرونا در 2 ماه اخیر ثبت شد!