مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-16سياسي

رییسی اقتصاد آسیب دیده را سامان می دهد


مسوول ستاد خیزش حامیان آیت الله رییسی در استان سمنان گفت: آیت الله رییسی می تواند اقتصاد آسیب دیده کشور را سامان دهد.

- ایسنا/سمنان مسوول ستاد خیزش حامیان آیت الله رییسی در استان سمنان گفت: آیت الله رییسی می تواند اقتصاد آسیب دیده کشور را سامان دهد.

قنبری در گفت وگو با ایسنا از رییسی به عنوان کاندیدای اصلح این دوره انتخابات ریاست جمهوری نام برد و اظهار کرد: آیت الله رییسی نشان داده که مدیری کارآمد و توانمند است و می تواند زمینه ساز جهش در بخش های مختلف باشد.

وی با اذعان به اینکه در چله دوم انقلاب به رییس جمهوری انقلابی و مردمی نیاز داریم افزود: رییسی یکی از مردمی ترین شخصیت های سیاسی کشور است و اقشار مختلف مردم به دلیل خصوصیات و روحیات ویژه ایشان ارتباط بسیار خوبی با وی دارند و همین ارتباط می تواند به بهبود شرایط در کشور کمک کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه باید چاره ای برای معیشت مردم اندیشیده شود گفت: معیشت مردم در چند سال آخیر آسیب جدی دیده و آیت الله رییسی از جمله مدیرانی است که می تواند با بسیج همه نیروهای جبهه انقلاب برای برون رفت از این شرایط چاره اندیشی کند.

مسوول ستاد خیزش حامیان آیت الله رییسی در استان سمنان کارنامه: آیت الله رییسی در ریاست قوه قضاییه را درخشان خواند و افزود: آیت الله رییسی در کمتر از دو سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی اقتصاد آسیب دیده را سامان می دهد

رییسی اقتصاد آسیب دیده را سامان می دهد