مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-16سياسي

دعوت سفیر صلح و سلامت برای حضوری باشکوه در پای صندوق های رأی


از هموطنان خوبم درخواست حضور پرشور در پای صندوق های رای دارم که با حضور خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان نظام و انقلاب و بدخواهان ملت ایران بزنند.

- میثم آقایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: به عنوان سفیر صلح و سلامت سفر به 31 استان کشور و صعود به 31 قله مرتفع را در برنامه خود دارم و هدفم ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، صرفه جویی در مصرف سوخت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد شهدا، شهید سلیمانی و شهدای مدافع سلامت بوده است.

سفیر صلح و سلامت عنوان کرد: دوم سفرم را شروع کردم به سمت استان های بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان حدود 3400 کیلومتر رکاب زدم و با پیام صلح و دوستی و سلامت به قله های مرتفع این استان ها صعود کردم.

این دبیر آموزش و پرورش اهل استان فارس ادامه داد: بعد از رفسنجان به سمت انار رکاب می زنم و به استان یزد خواهم رفت و صبح جمعه به عشق سردار دل ها با ماشین به گلزار شهدای کرمان خواهم رفت و رای می دهم و با دوچرخه مسیرم را ادامه خواهم داد.

سفیر صلح و سلامت در خصوص انتخابات 28 خرداد ابراز کرد: از هموطنان خوب و عزیزم و تمام کسانی که به نظام، انقلاب و این مرز بوم اِرق دارند درخواست حضور پرشور در پای صندوق های رای دارم که با حضور خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان نظام و انقلاب و بدخواهان ملت ایران بزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سفیر صلح و سلامت برای حضوری باشکوه در پای صندوق های رأی

دعوت سفیر صلح و سلامت برای حضوری باشکوه در پای صندوق های رأی