مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-16سياسي

گیلان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و امن و پرشور است


استاندار گیلان با تأکید بر تعامل سازنده در برگزاری انتخابات، گفت: گیلان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و امن و پرشور است.

- ، ارسلان زارع عصر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه استقرار نظام مردم سالار دینی برای ایران مایه مباهات است، اظهار کرد: انتخابات از جلوه های بارز این نظام مردم سالار است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب انتخابات را روز جشن ملی خواندند، افزود: رییس جمهور نیز مردم سالاری را بخش مهم نظام و انقلاب اسلامی برشمردند.

استاندار گیلان با تأکید بر برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه، گفت: طی یک سال گذشته تمهیدات برگزاری این رویداد مهم سیاسی- اجتماعی اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه زمینه سازی برای مشارکت بیشتر در انتخابات، یک وظیفه ملی است، ادامه داد: شکوه حضور مردم در انتخابات، علاوه بر اهمیت در ابعاد ملی و بین المللی، شیرینی و حلاوتی دارد که نشاط آفرین است.

استاندار گیلان یکی از ارکان مهم مشارکت در انتخابات را اعتماد و اطمینان بخشی از سلامت انتخابات عنوان و اضافه کرد: باید تلاش شود تا از هرگونه شبهه افکنی در این زمینه، جلوگیری شود.

زارع اشرافیت کامل بر قانون، بخشنامه ها و محیط پیرامونی را موجب تقویت این اعتماد دانست و تأکید کرد: تلاش همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و امن و پرشور است

گیلان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و امن و پرشور است