مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:102021-06-16اقتصادي

صدور مجوز سرمایه گذاری در کمتر از یک روز/ صنایع تبدیلی در اولویت حمایت قرار دارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر برای کلیه سرمایه گذاران در قالب بسته های تشویقی در کمتر از یک روز صدور مجوز و پروانه تأسیس صادر می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر برای کلیه سرمایه گذاران در قالب بسته های تشویقی در کمتر از یک روز صدور مجوز و پروانه تأسیس صادر می شود.

رامین صادقی در جریان بازدید از واحدهای صنعتی در اردبیل اظهار کرد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در قالب پنجره واحد صدور مجوز سرمایه گذاری سعی بر این است تا در کمترین زمان سرمایه گذاران مجوزهای لازم را برای انجام مراحل اجرایی و عملیاتی دریافت کنند تا یک روند مطلوب و سهلی را در این حوزه شاهد باشیم.

وی به افزایش چهار برابری ظرفیت صنایع تبدیلی در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: در بخش صنایع تبدیلی به ویژه فرآوری میوه و محصولات سردرختی اقدامات خوبی در استان اردبیل آغاز شده به گونه ای که یکی از واحدهای سرمایه گذاری در این حوزه به روش انجماد سریع تلاش می کنند تا میوه خریداری شده را بسته بندی کرده و نگهداری کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در این روش که به صورت استاندارد و با شیوه برخورداری از آنزیم زدایی انجام می شود، سرمایه گذاران علاوه بر تأمین نیاز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز سرمایه گذاری در کمتر از یک روز/ صنایع تبدیلی در اولویت حمایت قرار دارد

صدور مجوز سرمایه گذاری در کمتر از یک روز/ صنایع تبدیلی در اولویت حمایت قرار دارد