مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-16سياسي

حرکت دینی و انقلابی امامزادگان باید استمرار یابد


مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به اینکه امامزادگان باید به عنوان معارف دینی معرفی شوند، گفت: استمرار حرکت دینی و انقلابی امامزادگان لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده امروز (چهارشنبه) در همایش استانی روز بزرگداشت امامزادگان در مسجد آستان فاطمه اخری رشت، اظهار کرد: باید با استفاده ابزارهای مدرن تبلیغاتی امامزادگان را به عنوان معارف دینی معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه جایگاه امامزادگان جایگاهی ویژه، قابل توجه و برجسته است، افزود: هرگاه جبهه دینی و اسلامی و انقلابی با محوریت رهبران دینی حرکت کرد همراه با پیروزی بوده است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان تقویت جبهه انقلابی ضد استکباری هدف اصلی امامزادگان و اولیای دینی در طول تاریخ است، اضافه کرد: بهترین مصداق جبهه انقلابی که در رأس آن فقیه جامع الشرایط قرار گرفت و نتیجه آن احیای ارزش های اسلامی بود، انقلاب اسلامی به رهبری امام است.

وی با بیان اینکه نظام ما در اوج اقتدار و ادامه دهنده تفکر انقلابی امامزادگان واجب التعظیم است، ادامه داد: جریان مقاومت در لبنان و فلسطین و یمن به برکت الگو برداری از انقلاب در مقابل استکبار به پیروزی رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت دینی و انقلابی امامزادگان باید استمرار یابد

حرکت دینی و انقلابی امامزادگان باید استمرار یابد