مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-16سياسي

دعوت سپاه از آحاد ملت ایران برای مشارکت حداکثری در انتخابات


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای حضور در انتخابات روز 28 خرداد دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با دعوت از آحاد ملت ایران برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات 28 خرداد ماه، حضور حماسی در این رویداد و آزمون بزرگ تاریخی را عمل صالح و ضامن عزت، امنیت، اقتدار، سربلندی و آبروی کشور و باطل السحر نقشه های شوم دشمنان و موجب گشایش در مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دانست.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تاریخ 42 سال گذشته نشان می دهد ملت عظیم الشأن ایران به رغم توطئه ها و حیله گری های زنجیره ای دشمنان، هیچگاه تحت تأثیر جنگ رسانه ای و عملیات روانی آنان دچار خطاهای راهبردی و محاسباتی نشده و به ویژه در بزنگاه های حساس تاریخی با حضور کم نظیر در صحنه و میدان، اردوگاه دشمن را مقهور هوشمندی و هوشیاری خود ساخته است.

در این بیانیه آمده است: انتخابات یکی از این بزنگاه های خطیر است که ملت ایران همواره با حضور پرشور، متراکم و بانشاط خود بر عزت، اقتدار و آبروی ایران اسلامی افزوده و در مقابل جبهه دشمنان خبیث و پلید را مأیوس و منفعل ساخته است.

این بیانیه برگزاری انتخابات پیش رو با مشارکت حداکثری و حضور حماسی ملت ایران را فصل نوینی در روند حرکت تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت سپاه از آحاد ملت ایران برای مشارکت حداکثری در انتخابات

دعوت سپاه از آحاد ملت ایران برای مشارکت حداکثری در انتخابات