مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:352021-06-16اقتصادي

ارز آوری 8 میلیون دلاری از صادرات رب گوجه فرنگی مرودشت


مدیر جهاد کشاورزی مروشت از صادرات 15 هزار و 257 تن محصول رب گوجه فرنگی، انواع شوریجات و ترشیجات با ارزش یک هزار و 696 میلیارد ریال به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی در 6 ماهه دوم سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی مروشت از صادرات 15 هزار و 257 تن محصول رب گوجه فرنگی، انواع شوریجات و ترشیجات با ارزش یک هزار و 696 میلیارد ریال به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی در 6 ماهه دوم سال گذشته خبر داد.

کاووس همتی چهارشنبه 26 خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محصول تولیدی به کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، رومانی، قزاقستان، دبی، عراق، افغانستان، پاکستان، عمان و .

به صورت مستقیم و یا با واسطه صادر می شود.

او با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در تولید رب گوجه فرنگی عنوان کرد: با توجه به کثرت واحدهای صنایع تولیدی مازاد محصولات تولیدی، زمینه صادرات برای این محصول را به خوبی فراهم کرده است.

همتی با بیان اینکه رنگ و بریکس( ix) رب گوجه فرنگی اصلی ترین عامل تعیین کیفیت این محصول است، خاطرنشان کرد: رب گوجه فرنگی در این شهرستان با دستگاه های مدرن تهیه و در قوطی، شیشه و حلب با سایزهای مختلف و بعضا فله به صورت اسپتیک به بازرگانان عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز آوری 8 میلیون دلاری از صادرات رب گوجه فرنگی مرودشت

ارز آوری 8 میلیون دلاری از صادرات رب گوجه فرنگی مرودشت