مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-16اقتصادي

نیاز بیش از 140 میلیارد اعتبار برای تکمیل 5 طرح راهسازی خراسان شمالی


مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : 143 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پنج طرح راهسازی در استان لازم است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : 143 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پنج طرح راهسازی در استان لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، قاسم قاسمی در این خصوص اظهار کرد: پنج طرح راهسازی در خراسان شمالی به طول مجموعاً 21 کیلومتر، برای تکمیل نیازمند 143 میلیارد تومان اعتبار است.

وی تصریح کرد: این پنج طرح راهسازی شامل تقاطع غیر همسطح کنارگذر جنوبی بجنورد ( پل بش قارداش) به طول 3/4 کیلومتر، احداث باند دوم محور بجنورد- اسفراین ( حد فاصل پلیس راه اسفراین تا ورودی شهر اسفراین) به طول 10 کیلومتر، احداث باند دوم و رفع نقاط حادثه خیز محور بجنورد – اسفراین ( قطعه 2 ) به طول 1/5 کیلومتر، تکمیل، تعریض و بهسازی بخشی از محور نمایشگاه بین المللی استان به طول 6 کیلومتر و احداث راه دسترسی ورزشگاه 19 مهر بجنورد به طول 1 کیلومتر است که چهار پروژه در بجنورد و یک پروژه در حوزه اسفراین قرار دارد.

قاسمی به اعتبار هزینه شده برای این پنج طرح تا کنون اشاره کرد و افزود: تاکنون برای اجرای این پنج پروژه راهسازی، 116 میلیارد ریال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز بیش از 140 میلیارد اعتبار برای تکمیل 5 طرح راهسازی خراسان شمالی

نیاز بیش از 140 میلیارد اعتبار برای تکمیل 5 طرح راهسازی خراسان شمالی