مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-16اجتماعي

مشارکت 2 میلیارد ریالی خیر هشترودی در ساخت یک مدرسه


مدیر آموزش و پرورش هشترود از مشارکت 200 میلیون تومانی حاجیه خانم نرگس حیدری خیر هشترودی در ساخت مدرسه شهید جهانشاهی در روستای خلیفه کندی حاتم خبرداد.

- ، بهمن اقدمی در نشست ظهر امروز چهارشنبه خود با خیر مدرسه ساز حاجیه خانم نرگس حیدری، ضمن امضای تفاهم نامه احداث بیست و هشتمین ساخت مدرسه خیر ساز و مشارکتی، از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت مدرسه شهید جهانشاهی روستای خلیفه کندی هشترود را در ادامه نهضت نوسازی مدارس منطقه خبر داد.

این خیر هشترودی ساکن در شهر قزوین که اصالتش روستای خلیفه کندی هشترود است، بعد از اطلاع از کلنگ زنی و شروع مراحل ساخت مدرسه، آمادگی خود را با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش هشترود جهت اعطای کمک 200 میلیون تومانی برای ساخت مدرسه شهید جهانشاهی روستای خلیفه کندی حاتم هشترود اعلام کرد.

مدیر آموزش و پرورش هشترود این اقدام خیر بزرگوار در تأمین هزینه های ساخت مدرسه روستای خلیفه کندی را کاری بسیار بزرگ دانست، افزود: ارزش معنوی مشارکت خیرین در ساخت و نوسازی مدارس در جهت رفع موانع تحصیل دانش آموزان غیر قابل وصف است و این اقدام خیرخواهانه خیرین بزرگوار دل های دانش آموزانی را شاد می کند که از نظر خداوند متعال اجری بزرگ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 2 میلیارد ریالی خیر هشترودی در ساخت یک مدرسه

مشارکت 2 میلیارد ریالی خیر هشترودی در ساخت یک مدرسه