مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:502021-06-16بين الملل

الکاظمی: سامراء باید پایتخت فرهنگی باشد


نخست وزیر عراق در حرم مطهر امامین عسکریین(علیهما السلام) تاکید کرد: سامرا با نمادهای دینی و عمق تاریخی باید پایتخت فرهنگی باشند.

- نخست وزیر عراق در حرم مطهر امامین عسکریین(علیهما السلام) تاکید کرد: سامرا با نمادهای دینی و عمق تاریخی باید پایتخت فرهنگی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق امروز چهارشنبه به زیارت حرم مطهر امامین عسکریین(علیهما السلام) در شهر سامرا رفت.

مصطفی الکاظمی در حرم مطهر امامین عسکریین(علیهما السلام) تاکید کرد: سامرا با نمادهای دینی و عمق تاریخی باید پایتخت فرهنگی باشند.

الکاظمی افزود: امامین عسکرین سلام الله علیهما بیانگر نشانه های الهی و انسانی هستند که همه مردم عراق را به همدیگر پیوند می دهند.

وی تصریح کرد: امامان به یک طایفه، دین و مذهب خاصی تعلق ندارند بلکه نمادهایی انسانی هستند که از سیره آنها الهام می گیریم و به هدایت های آنها اقتدا می کنیم و ارزش هایشان را در زندگی چراغ راهمان قرار می دهم.

نخست وزیر عراق خاطرنشان کرد: این زیارتگاهها امکن مقدسی هستند که همه ما عراقی ها را زیر یک چتر واحد تحت عنوان محبت و انسانیت گرد هم می آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکاظمی: سامراء باید پایتخت فرهنگی باشد

الکاظمی: سامراء باید پایتخت فرهنگی باشد