مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 13:102021-06-16سياسي

نگاه مدیریتی ام حذف اشخاص نیست


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نگاه مدیریتی بنده حذف اشخاص نیست، بلکه نگاه تعالی بخشی و تعاملی است.

- ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر چهارشنبه در اولین نشست با مدیران تبلیغات اسلامی دفاتر با تقدیر و تشکر از زحمات همه کارکنان و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی اظهارکرد: همه همکاران علی رغم همه سختی ها، مشکلات، کمبودها و نامهربانی ها در طول سال های گفتمان انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذاشته اند و این سنگر را حفظ کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: حضور بنده در این صندلی مدیریتی نشانه فضل و برتری و یا نگاه خدمتی ام حذف اشخاص نیست بلکه نگاه تعالی بخشی و تعاملی با جدیت بیشتر و نظم بیشتر در گفتمان انقاب اسلامی است.

گرزین ضمن تاکید بر بسترسازی جهت حضور مشارکتی مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد می تواند یکی از زمینه های تحول باشد، زیرا شرکت در انتخابات با حضور حداکثری است که می تواند در ایجاد دولتی قدرتمند در آینده بسیار مؤثر باشد و مردم با حمایت در این حوزه می توانند تحولات جدی را در کشور شاهد باشند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو باعث ایجاد ناامیدی در بین دشمنان این کشور می شود و امیدواریم مردم با بصیرت اندیشی درست باعث سربلندی کشور خود شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه مدیریتی ام حذف اشخاص نیست

نگاه مدیریتی ام حذف اشخاص نیست