مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-16سياسي

اصحاب رسانه زنجان پویش دعوت راه اندازی کردند+ اسامی


hصحاب رسانه استان زنجان همراه با سایر اقشار اجتماعی با راه اندازی پویش دعوت به انتخابات راه اندازی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصحاب رسانه استان زنجان همراه با سایر اقشار اجتماعی با راه اندازی پویش دعوت به انتخابات ضمن اعلام حضور خود در 28 خردادماه سال جاری در پای صندوق های رأی از سایر مردم نیز خواستند با حضور حداکثری، اقتدار و عظمت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند، متن این پویش بدین شرح است.

بسمه تعالی پویش رسانه ای دعوت بیانیه دعوت اصحاب رسانه استان زنجان از مردم عزیز به حضور حد اکثری و پرشور در انتخابات 1400 انتخابات 28 خردادماه ، در شرایطی برگزار می شود که دشمنان استقلال و سربلندی ایران عزیز، به شدت روی موضوع انتخابات تمرکز کرده و هجمه سنگینی از عملیات روانی برای بی رونق کردن فضای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در دستور کار خود قرار داده اند.

 در این شرایط احساس تکلیف کردن همه مردم  برای حضور در انتخابات موجب خواهد شد تا رؤیای بدخواهان نظام همانند گذشته در مورد کاهش مشارکت مردم در این عرصه نیز تعبیر نشود و شاهد حضوری پررنگ و پرشور پای صندوق های رأی در 28 خرداد 1400 باشیم.

    لذا در اطاعت از منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: کسانی که زبان گویایی دارند، قلم توانایی دارند و آبرویی پیش مردم دارند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه زنجان پویش دعوت راه اندازی کردند+ اسامی

اصحاب رسانه زنجان پویش دعوت راه اندازی کردند+ اسامی