مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-16دانش

فتوحی: برنامه ای برای حمایت از سرآمدان علمی در دانشگاه شریف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، محمود فتوحی، رییس دانشگاه صنعتی شریف در چهارمین نشست سرآمدان علمی ایران گفت: فدراسیون سرآمدان علمی ایران با هدف دستیابی به مرجعیت علمی شکل گرفته است و یکی از کارهایی که نیاز است علیرغم کمبودها در حوزه پژوهشی مورد توجه قرار گیرد، - رییس دانشگاه صنعتی شریف درباره برنامه این دانشگاه برای حمایت از اعضای هیئت علمی که سرآمد علمی شناخته می شوند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، محمود فتوحی، رییس دانشگاه صنعتی شریف در چهارمین نشست سرآمدان علمی ایران گفت: فدراسیون سرآمدان علمی ایران با هدف دستیابی به مرجعیت علمی شکل گرفته است و یکی از کارهایی که نیاز است علیرغم کمبودها در حوزه پژوهشی مورد توجه قرار گیرد، شناسایی و تقدیر از افراد فعال این حوزه است.

رییس دانشگاه صنعتی شریف بیان کرد: در چند سال اخیر تلاش داریم که کیفیت مقالات را بر کمیت آنها بیشتر مورد توجه قرار دهیم و برمبنای کیفیت آنها را دنبال کنیم.

فتوحی گفت: درحال حاضر برنامه ای را در معاونت پژوهشی دانشگاه تحت عنوان کیفیت در دانشکاه پیگیر هستیم که مطابق آن اعضای هیئت علمی که جزو سرآمدان قرار می گیرند و فعالیت های کیفی مناسبی دارند به صورت خاص حمایت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتوحی: برنامه ای برای حمایت از سرآمدان علمی در دانشگاه شریف

فتوحی: برنامه ای برای حمایت از سرآمدان علمی در دانشگاه شریف