مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 11:002021-06-16دانش

لاریجانی: با پیگیری معاونت علمی رصدخانه ملی به زودی وارد فاز نهایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز در معاونت علمی و فناوری چهارمین نشست سرآمدان علمی ایران با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، - رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی از رسیدن به فاز نهایی رصدخانه ملی با خمایت و پیگیری های معاونت علمی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز در معاونت علمی و فناوری چهارمین نشست سرآمدان علمی ایران با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور، سعید سرکار رییس ستاد توسعه فناوری نانو، روسا و اعضای هیئت علمی دانشگاه های برتر برگزار شد.

محمدجواد لاریجانی، رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی در این برنامه معاونت علمی و فناوری را نهادی با برکت در توسعه علم معرفی کرد و گفت: پیشرفت در علم جهاد فراوان می خواهد و توجه به بحث سرآمدان علمی بسیار مبارک است.

لاریجانی با بیان اینکه معاونت علمی تاکنون به راه اندازی و تجهیز آزمایشگاه های کاربردی بسیار کمک کرده است، ادامه داد: یکی از خدمات ارزشمند معاونت علمی پیگیری پروژه های بزرگ است پروژه هایی که بیش از 40 سال از آنها می گذرد و سفره گسترده ای برای توسعه علمی هستند.

رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی بیان کرد: با پیگیری معاونت علمی و فناوری طرح رصدخانه ملی به زودی به فازنهایی می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: با پیگیری معاونت علمی رصدخانه ملی به زودی وارد فاز نهایی می شود

لاریجانی: با پیگیری معاونت علمی رصدخانه ملی به زودی وارد فاز نهایی می شود