مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-16سياسي

تأمین امنیت انتخابات در همدان با آماده باش 12 هزار نفر


بیش از 12 هزار نفر از عوامل انتظامی استان همدان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات 1400 و تأمین امنیت آن را برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سلمان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در فرماندهی انتظامی استان به موضوع انتخابات و آمار عملکرد سه ماهه فرماندهی انتظامی پرداخت و اظهارکرد: امنیت یک موضوع فراگیر است و همه سازمان ها و مردم باید دست به دست هم دهیم تا شاهد امنیتی پایدار باشیم .

وی با بیان اینکه رسانه ها در ارتقای نقش امنیت نقش وافری دارند و اگر پوشش خبری مناسب باشد باعث ارتقای ضریب امنیت خواهد شد گفت: امسال نیز مانند گذشته قصد داریم تعامل با رسانه ها را حفظ کنیم که این ظرفیت در انتقال مطالبات مردم به ما و نیز موضوعات ما به گوش مردم موثر است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه نقش رسانه ها در آموزش همگانی موثر است چراکه بسیاری از اتفاقات سلسله وار رخ می دهد که عمدتا به علت عدم آموزش و نیز عدم توجه به هشدارهای پلیس است  افزود: رسانه ها می توانند در این زمینه ورود خوبی داشته باشند و چون ارتباط خوبی با جامعه دارند و به نیازهای مردم واقفند.

وی با تاکید به اینکه رسانه می توانند ارزش امنیت را برای مردم بازگو و تشریح کنند گفت: امنیت زیربنای تمام فعالیت های ماست و حتی قبل از نیازهای زیستی معنا دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت انتخابات در همدان با آماده باش 12 هزار نفر

تأمین امنیت انتخابات در همدان با آماده باش 12 هزار نفر