مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-16سياسي

مسلمی: شرایط برگزاری انتخابات مناسب در استان مازندران فراهم شده است


فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه مشکل خاص امنیتی در استان مازندران وجود ندارد، گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات مناسب در استان مازندران فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات یک رویداد بزرگ اثرگذار برای آینده انقلاب اسلامی است.

وی گفت: اگر مردم به می زنند.

وی با اعلام اینکه همه ظرفیت های دلسوز انقلاب برای خلق حماسه و مشارکت حداکثری به میدان آمدند، گفت: از جمله سپاه پاسداران با بهره گیری از همه ظرفیت ها برای فراهم کردن مقدمات حضور حداکثر آماده، هوشیار و در حال رصد میدان انتخابات است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اقدامات بسیار مناسب نیروهای نظامی و انتظامی،گفت: در وضعیت امنیتی بسیار مناسبی در استان داریم با تقسیم کاری که انجام شده فضای بسیار مناسب همراه با همدلی، همگرایی و هم افزایی در بین نهادها و ارگان های متولی انتخابات برقرار است و همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات با شکوه و آرام فراهم است.

وی به اقدامات انجام شده سپاه در بحث روشنگری، گفت: از ظرفیت مساجد، تفرج گاه ها، پارک ها برای دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات استفاده کردیم، ما معتقد هستیم امروز آنچه که از طریق فضای مجازی، سایت ها و ماهواره د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسلمی: شرایط برگزاری انتخابات مناسب در استان مازندران فراهم شده است

مسلمی: شرایط برگزاری انتخابات مناسب در استان مازندران فراهم شده است