مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-16سياسي

سعید جلیلی مقابل سوال سهامداران بورس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری، در روز های ابتدای تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود بورس باید محل جذب سرمایه برای افزایش تولید باشد، - سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری، در روز های ابتدای تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود بورس باید محل جذب سرمایه برای افزایش تولید باشد، نه کوره سوزاندن سرمایه مردم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری، در روز های ابتدای تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود بورس باید محل جذب سرمایه برای افزایش تولید باشد، نه کوره سوزاندن سرمایه مردم!به منظور بررسی کامل تر طرح ها و برنامه های وی، مجموعه بورس نیوز گفت وگوی مفصلی با سعید جلیلی داشته که ماحصل آن را می خوانید.

به نظر شما نقش بازار سرمایه در توسعه کشور چگونه است؟ سعید جلیلی: در 47 سال گذشته، یکی از موضوعاتی که در اقتصاد ما ایجاد اشکال کرده، این بوده که رشد پول بسیار بیشتر از تولید بوده است.

در طی 47 سال اخیر، پول در کشور ما 42 هزار برابر شده؛ حال آنکه تولید 1.

7 برابر شده است! این موضوع سبب تورم و مشکلات عدیده ای در اقتصاد ایران شده است.

یکی از بهترین راه حل های این مشکل این است که دولت برای افزایش تولید، برنامه ریزی و سیاست گذاری کند و بهترین بازار برای جهش تولید، بازار سرمایه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید جلیلی مقابل سوال سهامداران بورس

سعید جلیلی مقابل سوال سهامداران بورس