مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-16سياسي

نظر مراجع پیرامون مشارکت در انتخابات/واجب عینی که موجب اقتدار نظام اسلامی می شود


مراجع عظام تقلید در پاسخ به سؤالات مردم طی استفتاء و پیام هایی ضرورت های شرکت و حضور حداکثری در انتخابات را تشریح کرده و آن را مایه اقتدار نظام اسلامی و تکلیف الهی اجتماعی برشمردند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: ماراتن تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری امشب تمام می شود، فرصتی که از همان ثانیه های آغازین آن می شد رقابت تنگاتنگ نامزدهای انتخاباتی را حس کرد.

هرچند زمان تبلیغات انتخاباتی رو به پایان است اما اگر سری به خیابان ها، کوچه ها و فضای مجازی بزنیم همچنان شورونشاط انتخاباتی را می توان در سراسر نقاط ایران از شهرهای بزرگ و کوچک گرفته تا روستاهای دورافتاده احساس کرد.

این بار شور خردادماه حال و هوای ایران اسلامی را دگرگون کرده و تمامی دست اندرکاران و عوامل اجرایی و نظارت از فراهم شدن زمینه خلق حماسه ای دیگر می گویند.

فضای انتخاباتی کشور با نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات گرم تر و تنور تبلیغات و بحث های انتخاباتی بیشتر می شود در این میان رعایت اخلاق و موازین شرعی داوطلبان و رأی دهندگان یکی از عوامل مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به شمار می رود.

در خصوص مشارکت و حضور در انتخابات مردم از دفتر مراجع عظام تقلید سوال و استفتاء کرده اند که برخی از پاسخ ها در زیر می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر مراجع پیرامون مشارکت در انتخابات/واجب عینی که موجب اقتدار نظام اسلامی می شود

نظر مراجع پیرامون مشارکت در انتخابات/واجب عینی که موجب اقتدار نظام اسلامی می شود