مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-16سياسي

حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است


حجت الاسلام و المسلمین ارزانی، ضمن تاکید نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است.

- حجت الاسلام و المسلمین ارزانی، ضمن تاکید نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی ، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در پیامی خطاب به بچه های مسجد و اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور، حضور یکپارچه، پرشور و انقلابیِ نوجوانان، جوانان و ملت غیور ایران اسلامی در صحنه انتخابات 28 خرداد را خواستار و آن را نشان اقتدارِ جمهوری اسلامی و انتخاب قوی و پرشور را عامل ناامیدی و انحطات دشمنان داخلی و خارجیِ این مرز و بوم دانست.

متن پیام ایشان بدین شرح است: امروز کشور عزیزمان ایران، در آستانه انتخابی پرشور و انقلابی قراردارد؛ انتخاباتی که سرنوشت ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی را برای سالها رقم خواهد زد و رویش و شکوفایی روزافزون انقلاب و این مرز و بوم مقدس را در پی خواهد داشت؛ و انتخابی که با حضور حداکثریِ آحاد جامعه و مردم عزیزمان صورت گیرد، مایه اقتدار، امنیت و فخر و مباهاتِ ایرانما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است

حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه شکوفایی و اقتدار ایران اسلامی است