مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-16سياسي

محصول مدیریت تکنوکرات ها تعطیلی 8 ساله کشور است


محصول مدیریت تکنوکرات ها تعطیلی 8 ساله کشور است و گاندوهای اقتصادی و امنیتی که طی سالهای اخیر در نتیجه مدیریت شیفته غرب به کشور تحمیل شد موضوعی است که نمی توان به راحتی از آن گذشت.

- عرفان خسرویان عضو هیئت علمی دانشگاه و رییس سابق سازمان بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم معیارهایی را برای داشتن حکمرانی مطلوب و دستیابی به تمدن نوین اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب برشمرده اند که مهمترین آن بازگشت به اصول و ارزش های انقلابی است.

این اصول شامل عدالت، مبارزه با فساد، مرزبندی با دشمن، توجه به توان داخلی و استقلال کشور است.

وی تاکید کرد: به منظور رسیدن به حکمرانی خوب در جامعه اسلامی باید افرادی گمارده شوند که به نظریه نظام انقلابی که رهبری در بیانیه گام دوم به آن پرداخته اند باور داشته باشند.

 نظریه نظام انقلابی که براساس آن مدیریت تراز انقلابی را مبتنی بر عدالت خواهی و عمل جهادی می داند از مهمترین راهبردها برای ایجاد یک تمدن انقلابی و اسلامی در گام دوم است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: اگر بهترین برنامه در دست افراد با کفایت قرار نگیرد و به طور مشخص قوه مجریه در اختیار جریان انقلابی یعنی جریانی که به استقلال کشور بیاندیشد قرار نگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول مدیریت تکنوکرات ها تعطیلی 8 ساله کشور است

محصول مدیریت تکنوکرات ها تعطیلی 8 ساله کشور است