مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:502021-06-16سياسي

نامه اعتراضی ایران به عربستان به خاطر نادیده گرفتن حق ایرانیان در حج


نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت با اشاره به اجازه ندادن به زائران ایرانی برای تشرف به حج گفت: در حال حاضر در عربستان فرد ایرانی وجود ندارد و این حق ملت ایران است که مانند سایر مسلمانان دیگر کشورها دراین مراسم حضور داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت درجلسه فوق العاده شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، با طرح این سوال که برای زیارت خانه ای که خداوند برای همه قرار داده است، چرا تبعیض می شود و مسلمانان بعضی از کشورها را محروم می کنید، اظهار داشت: عربستان این حق را دو سال است که از هموطنان ما گرفته و این وظیفه ما است که به عنوان خدمتگزارحق ملت و زائران کشورمان را پیگیری کنیم.

عربستان باید سهم زائران کشورمان را ادا کند نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت با تاکید بر اینکه زائران ایرانی باید به هرنسبتی که سهم شان است در مراسم حج حضور داشته باشند، افزود: عربستان باید سهم زائران کشورمان را ادا کند.

وی با اشاره به اینکه اگر قرار است 45 هزار زائر غیرسعودی در مراسم حج حضورداشته باشند، شماری نیز سهم ملت ایران است، آیات 34 سوره انفال، 25 سوره حج و 96 سوره آل عمران را یادآور شد و اضافه کرد: این حقی است که خداوند برای همه مسلمانان قرار داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اعتراضی ایران به عربستان به خاطر نادیده گرفتن حق ایرانیان در حج

نامه اعتراضی ایران به عربستان به خاطر نادیده گرفتن حق ایرانیان در حج