مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-16بين الملل

روزنامه صهیونیستی: نتانیاهو اطلاعات حساسی را در اختیار نخست وزیر جدید قرار نداد


یک روزنامه عبر ی زبان خبر داد که نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی عامدانه اطلاعات حساسی از جمله درباره ایران، روابط با کشورهای عربی و.

را در اختیار نخست وزیر جدید این رژیم قرار نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت ، امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی تنها نیم ساعت به جلسه با نفتالی بنت نخست وزیر فعلی این رژیم اختصاص داده است.

روزنامه العربی الجدید به نقل از یدیعوت آحارانوت در این خصوص گزارش داد که نتانیاهو عامدانه اطلاعات حساسی درباره برخی مسائل مهم به ویژه در خصوص تفاهم با سران برخی کشورهای جهان در اختیار بنت قرار نداده است.

این روزنامه صهیونیستی در این خصوص توضیح داد که معقول نیست یک جلسه نیم ساعته برای انتقال حجم زیادی از اطلاعات درباره پرونده هسته ای و راهبرد نتانیاهو در این خصوص کافی باشد.

یدیعوت آحارانوت اضافه کرد که نتانیاهو خود شخصا پرونده مربوط به روسیه را مدیریت می کرده و اطلاعات بسیاری در این خصوص داشته تا جایی که سفیر تل آویو در دیدار نتانیاهو و ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه مشارکت نمی کرده؛ اگرچه زییف الکین از وزیران کابینه پیشین در برخی از این نشست ها به عنوان مترجم حضور می یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه صهیونیستی: نتانیاهو اطلاعات حساسی را در اختیار نخست وزیر جدید قرار نداد

روزنامه صهیونیستی: نتانیاهو اطلاعات حساسی را در اختیار نخست وزیر جدید قرار نداد