مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-16سياسي

330 هزار گرگانی واجد شرایط رای دادن


در انتخابات این دوره در 330 هزار نفر در سطح شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 242 هزار نفر در شهر گرگان زندگی می کنند.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان گفت: در انتخابات این دوره در 330 هزار نفر در سطح شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 242 هزار نفر در شهر گرگان زندگی می کنند.

محمد حمیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به 8 هزار رای اولی در این دوره، اظهار کرد: در روز انتخابات 5260 نفر عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در گرگان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز آخرین روز تبلیغات است، گفت: مهلت تبلیغات شوراها ساعت 12 امشب و انتخابات ریاست جمهوری ساعت 7 صبح فردا به اتمام می رسد.

فرماندار گرگان با اشاره به برخورد با تخلفات تبلیغاتی، تصریح کرد: تاکنون 140 بنر که در محل های غیرمجاز و اندازه های غیرمجاز در سطح شهر گرگان نصب شده بود، جمع آوری شد.

همکاران تیم امحاء ما از صبح تا شب بر این موضوع نظارت دارند و بدون هیچ تبعیضی با تخلفات در این خصوص برخورد می کنند.

حمیدی تأکید کرد: کاندیدایی که از الان کار غیرقانونی انجام می دهد، زمانی که وارد شورا شود چه کارهایی انجام خواهد داد؟ وی با اشاره به تدارک دیدن 263 شعبه اخذ رای در این شهرستان، گفت: در این دوره نیز همانند انتخابات گذشته 6 صندوق سیار در سطح شهرستان گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

330 هزار گرگانی واجد شرایط رای دادن

330 هزار گرگانی واجد شرایط رای دادن