مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-16دانش

تحلیل تطبیقی و رفتارشناختی انتخاباتی ایرانیان بر اساس نظریات علمی، در وبیناری تخصصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکترعلی دارابی، عضو هیات علمی دانشگاه، در وبینار تخصصی رفتار انتخاباتی ایرانیان گفت: سونامی رای ایرانیان، - دکترعلی دارابی، عضو هیات علمی دانشگاه، در وبینار تخصصی رفتار انتخاباتی ایرانیان گفت: سونامی رای ایرانیان، قابل تحلیل و تطبیق با مکاتب سیاسی انتخاباتی، جامعه شناسی سیاسی و روانشناسی اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکترعلی دارابی، عضو هیات علمی دانشگاه، در وبینار تخصصی رفتار انتخاباتی ایرانیان گفت: سونامی رای ایرانیان، قابل تحلیل و تطبیق با مکاتب سیاسی انتخاباتی، جامعه شناسی سیاسی و روانشناسی اجتماعی است.

دکترعلی دارابی، دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه، در وبینارتخصصی رفتار انتخاباتی ایرانیان که به همت بسیج اساتید دانشگاه صداوسیما برگزار شد، به بررسی بستر های سیاسی، زمینه های جامعه شناسی و روانشناختی رفتار انتخاباتی ایرانیان، بر اساس مکاتب سیاسی، و نظریات علمی روز پرداخت و مولفه های موثر بر آن را تشریح کرد.

وی، اینکه ایرانی ها چگونه رأی می دهند را مساله پژوهش بسیاری از جامعه شناسان سیاسی، اقتصاددانان سیاسی و روانشناسان سیاسی عنوان کرد و افزود: برای پاسخ به این پرسش اساسی، باید متغیرهایی، چون گفتمان انتخاباتی، فضای حاکم بر انتخابات، دو قطبی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل تطبیقی و رفتارشناختی انتخاباتی ایرانیان بر اساس نظریات علمی، در وبیناری تخصصی

تحلیل تطبیقی و رفتارشناختی انتخاباتی ایرانیان بر اساس نظریات علمی، در وبیناری تخصصی